piątek, 2 maja 2014


Cześć,zostałam nominowana do plebiscytu ,,Człowiek roku 2013''.
Gdy dostałam telefon z propozycja powiedziałam: jasne,czemu nie!
Świetna inicjatywa,świetna reklama i szansa trafienia do nowej publiczności.

Startuję w kategorii Odkrycie roku,więc jeśli uważacie że najbardziej zasługuję na to miano zapraszam do glosowania!

Glosować można  1 raz dziennie(do 16 maja),na stronie po zalogowaniu się (darmowo) lub wysyłając sms(oplata jak za normalnego smsa) na numer:   530 032 199    o tresci:  16

Link do strony:
http://www.czlowiekroku.zinfo.pl/ernestyna.adamowicz

















Jaką macie pogodę na majówkę?U mnie leje jak z cebra,a w planach miałam 2 grille u znajomych.No nic,trzeba będzie przełożyć.Korzystajcie z wolnych chwil, odpocznijcie i ładujcie baterie!:)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz