czwartek, 29 sierpnia 2013

hhk13

Wróciłam tam po roku.Nie wierząc że tam jeszcze kiedykolwiek będę.
Tysiące ludzi,kilka scen, nieustannie grająca muzyka i ludzie z tą samą zajawką.
Tegoroczna edycje festiwalu hip hop kemp zaliczam do jak najbardziej udanych.
Trudno mi porównać dwie edycje,rok temu wszystko było ,,świeże'', jadąc tam nie wiedziałam czego mogę się dokładnie spodziewać. W tym roku wjeżdżając do Hradec Kralowe śmiejąc się, stwierdziłam-jestem w domu.
Z roku na rok w sierpniu na Hip Hop Kemp przyjeżdża coraz więcej ludzi. Zauważyłam, sporą liczbę rodzin z dziećmi,co jest wielkim plusem.Wbrew pozorom ludzi którzy nie byli,a tylko słyszeli-miejsce jest całkowicie bezpieczne.
Co do koncertów,z Polskich wykonawców w sumie nikt nie był dla mnie zaskoczeniem,może dlatego ze już byłam na ich koncertach kilka razy.Jak dla mnie szacun dla Zeusa,B.O.K.,Tetrisa i Weny.
Złapałam czapkę na jednym z koncertów!
Zagraniczną gwiazdą tegorocznego kempa byl Kendick Lamar.Wielkie show na scenie i energia udzielająca się publiczności.
Poniżej trochę zdjęć i filmików oddających klimat festiwalu.
Ja już zbieram mamony na następną edycję za rok!

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz