środa, 23 stycznia 2013

Koncert, który miał odbyć się 24.01. w Fanstasy Park Zgorzelec został przeniesiony na 31.01.
Naprawdę byłam w szoku jak dowiedziałam się ze organizatorzy zmienili datę bez wcześniejszej jakiejkolwiek konsultacji ze mną. Nie chodzi mi już o to,ze dowiedziałam się o tym od znajomych,tylko postawiłam się na miejscu ludzi, którzy maja zamiar przyjść,a tu okaże się ze koncert zostanie odwołany.
Nie dotrę do wszystkich z ta wiadomością i uważam ze zmienienie tylko daty w wydarzeniu nie jest zbyt widocznym sposobem informacji.Zawsze walczę o swoje i staram się trzymać swojej racji,dlatego myślę, ze 31.01 wszystko już pójdzie gładziutko,zapomnimy o wszelkich incydentach i dam dobry koncert:)Widzimy się na miejscu!












Przypominam o konkursie, który trwa do końca dzisiejszego dnia:)

                                                           Szczegóły na:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz