sobota, 2 marca 2013

Jest reportaż z mojego koncertu,bardzo za niego dziękuje-niesamowita pamiątka. Teraz się dużo dzieje, nie jestem w stanie nawet zwolnic tempa i docenić tego wszystkiego w okol. Oglądając nagranie mogłam skupić się na błędach, które zawsze staram się wyłapać.Jest ich masa, chociaż ja nigdy chyba nie będę zadowolona z tego co robię, bo zawsze uważam ze może być lepiej. Chociaż łezka zakręciła się w oku,bo nawet nigdy nie myślałam ze tak daleko to wszystko zajdzie.W filmiku ukazane są dwie moje piosenki ,,Ostatni raz'' i ,, Znów to'' jak i cover, zrobiliśmy go trochę po swojemu, dodając dynamiki.Fajna sprawa było dodanie beatboxu, chociaż nie wiem czy słychać go na filmiku.
Ocenę pozostawiam Wam, poniżej filmik:



http://www.dailymotion.com/video/xxn8ec_ernestyna-adamowicz-koncert-w-zawidowie_music#.UTHPB6Jg8mw



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz